Here be Dragons!


     Дракони також завжди були для мене великою частиною Magic'а. Адже, скажіть чесно, з чим саме у нас пов'язуються основні ідеї фентезі? Правильно - магія та міфічні істоти. Зокрема, ці велетенські створіння, схожі на динозаврів - інколи мудрі, інколи жорстокі, інколи безпринципні, інколи жадібні, інколи добрі. Але завжди могутні. 
     Якийсь час під час збирання колекції я навіть намагався купувати виключно карти цих створінь, робив для себе списки різних випусків, щоб спробувати зібрати колекцію всіх драконів "як у того хлопця з Інтернету". Але з часом... "порозумнішав" і зрозумів, що у нашій ситуації подібної можливості ніколи не буде, і потрібно насолоджуватися тим, що є. 
     Зокрема, неабияку насолоду принесла покупка останньої колоди для новачків під назвою "Draconic Destruction" (всього за 1000 грн!). Вона і стала для мене тим кістяком, завдяки якому я зміг хоч якось зібрати докупи одну зі своїх багатомодульних колод. Ця колода стала для мене третью (морських істот я на той момент особливо не розглядав, оскільки вона вимагала великого доопрацювання), якою можна цілком впевнено грати з не дуже потужними суперниками...


     Частина колоди виглядає подібним чином: 

 

     Це - база, до якої потім додаються модулі з необхідним командиром. Знову повторюся, що надихався я ідеями Томера. На момент написання цієї інформації я ні одного разу не тестував жодну... частину колоди "у полі", тому важко сказати, як добре вона працює. Проте, дідько, як же мені подобається ця ідея взагалі! 
     Зрозуміло, що найкращі карти для драконів - червоного кольору. Проте робити базу лише червоною - не досить влучно. Набагато краще її "дофарбувати" ще й в зелений колір. Це автоматично відкриє нам потім дорогу до Джанду, Темуру та Найї (чи як вони там пишуться українською...). 
     Також у мене трохи дурна мрія з часом зробити цю колоду повністю фольгованою. А що, дракони полюбляють різні скарби. Ось нехай і колода такою буде! 
     Особливо вибір драконів пояснювати нічим. По-перше - це те, що було у мене наявне. По-друге - те, що мені подобається. По-третє - щось корисне. Саме у такому порядку. Хоча особливо тут варто відмітити Balefire Dragon, про існування якого у колекції я повністю забув. Карта дорога і корисна, хоча хто знає, скільки вона зможе протриматися на полі... Чудово, що у стартовій колоді був Harbinger of the Hunt у його "альтернативній" ілюстрації. Стандартна мені не дуже подобалася. І хоча карта, здається, не найкраща, скоріше всього, прибирати її я не збираюсь... Hoard-Smelter Dragon - одна з карт, яка наближає колоду до мрії. До речі, у свій час, як я колись вже писав у блозі, я купив колоду з 60 карт саме задля того, щоб здобути цю фольговану красу. Інші дракони - просто достатньо корисні. Багато ж інших істот тут більше для того, щоб шукати нам землі та розганяти за маною, оскільки дракони - істоти досить коштовні за своєю вартістю. 
     Землі у базі - або червоно-зелені (привіт, Stomping Ground!), або ті, які можуть давати будь-який колір, або взагалі без кольору (хоча таких дуже мало). 
     Чари також спрямовані на посилення наших драконів - чи то їх параметрів, чи якісь інші корисні ефекти. Дуже радий, що у тій же стартовій колоді були Crucible of Fire та Dragon Tempest. Вони і корисні, і мені подобаються, тому тут подвійний плюс. 
     Артефакти та інші карти - знову, більше на збільшення мани, або на якісь ефекти, що дозволяють знищувати істот суперника. Хоча є декілька карт, які добре працюють безпосередньо з нашими модулями, до яких ми зараз і перейдемо. 


     Перший модуль: Джанд. 

 

     Чесно кажучи, командиром тут повинен бути Korvold, Fae-Cursed King, але за його відсутності на даний час у моїй колекції (плюс, коштує він 16 доларів...), його роль замінює Prossh, Skyraider of Kher
     Основа цього модуля - істоти, яких ми будемо жертвувати, щоб "прогодувати" наших драконів і тим саме отримати якусь перевагу. Саме тому я намагався використовувати якомога більше істот у базі, які шукають нам землі, щоб їх потім можна було згодувати для інших цілей. 
     Дивлячись зараз, бачу, що щось тут потрібно буде допрацьовувати, оскільки чорний колір всього-навсього дав можливість щось знайти у бібліотеці, а також краще знищувати істот опонента, а переваг від смерті наших карт ми не отримуємо ніяких. Хоча, знову, багато чого упирається саме у можливість докупити карти. А точніше, у цю неможливість... 


     Другий модуль: Темур.
 

 

     Виглядає він більш цілісно. Хоча, знову, створювався він з ідеєю того, що колись у мене буде можливість придбати Miirym, Sentinel Wurm, який поки що замінений на Intet, the Dreamer
     Ідея тут - створювати копії наших класних драконів. Це можна зробити (без наявності потрібного командира) або за допомогою Progenitor Mimic (прибирається дуже швидко з поля...), або за допомогою Infinite Reflection (скоріше всього, прибереться також швидко - або знищать як чари, або істоту). Ще варіанти клонування - Stolen Identity або Cackling Counterpart. Обидва достатньо цікаві для використання у певний момент часу. Лише уявіть можливість клонування Scourge of Valkas
     До речі, клонувати ми можемо не лише наших драконів. Ось навіщо нам потрібна карта Harness by Force - для того, щоб вкрасти у опонента класну істоту, а потім спробувати її клонувати. Хоча це все лише плани, я не можу сказати, чи взагалі щось подібне вийде. 
     А ось чим би мені хотілось перемогти - це картою Dragonshift. Саме для неї я додав сюди і Avenger of Zendikar. Уявіть собі ситуацію, коли ми атакуємо простими рослинами 0/1, які раптом стають літаючими драконами 4/4! А якщо на них ще будуть жетони від властивостей карт. Мрії, мрії!


     Третій модуль - Найя.
     Поки що взагалі не зібраний. Можливо, спробую зробити проксі для того, щоб хоча б спробувати ідею. Полягає вона у тому, щоб зробити кучу токенів за допомогою Rith, Liberated Primeval. Для цього наших драконів потрібно буде розкачати дуже сильно. Хоча вони й так не маленькі істоти, проте зайві пошкодження у цьому модулі ніколи не будуть зайвими. А білий колір достатньо неплохо працює і зі збільшенням параметрів, і з токенами. 


     Ну і оскільки це колода "багатомодульна," то з її складових частин також можна спробувати зібрати ще більшу колоду, на чолі якої буде The Ur-Dragon (також відсутній у колекції...). 
     Хоча, чув я, що не настільки п'ятиколірна колода буде сильнішою, ніж добре зібрана двохколірна. Але ми тут зібралися просто пофанитися з великими істотами, так що... "Here be Dragons!"

Комментариев нет:

Отправить комментарий