У мене завжди була слабкість до племенних ("трайбл") колод. Чомусь мені більше всього подобається саме синергія між істотами, ніж між окремими картами. Виглядає це більш... у стилі фентезі, чи як? І, ельфи, напевно, були на найпершому місці серед цих племен...
Ще у далекому 2014 році (а це описання зроблене у 2022), коли я писав статті для сайту "Единорог", я придбав собі непогану командирську колоду, яка називалася "Guided by Nature". На той момент я не планував використовувати карти "за призначенням", а більше розглядав їх як колекцію. Нещодавно ж, з появою Spelltable, коли відкрилася можливість грати фізичними картами з людьми з будь-якої точки світу, мені дуже закортіло перейти на новий рівень. В кінці-кінців, речі повинні приносити задоволення, адже саме для цього вони і створені...
Ще у далекому 2014 році (а це описання зроблене у 2022), коли я писав статті для сайту "Единорог", я придбав собі непогану командирську колоду, яка називалася "Guided by Nature". На той момент я не планував використовувати карти "за призначенням", а більше розглядав їх як колекцію. Нещодавно ж, з появою Spelltable, коли відкрилася можливість грати фізичними картами з людьми з будь-якої точки світу, мені дуже закортіло перейти на новий рівень. В кінці-кінців, речі повинні приносити задоволення, адже саме для цього вони і створені...
В Україні у нас з "Магією"... скрутно. Не так багато можливостей, щоб купувати коремі карти, а колоди та бустери стоять стільки, що здуріти можна... Якось у мене все ж вийшло докупити собі набір "Elven Empire", який був двокольоровим, і - о щастя! - скільки ж там було класних карт для колоди на ельфах. Перебравши всі свої карти, я підлаштував "прекон" під свій стиль і тепер сподіваюся поступово його покращувати, редагувати та альтерувати (мрія - зробити повністю альтеровану мною колоду, а можна навіть і не одну!).
У загальному - це типовий ельфбол з декількома моїми улюбленими картами та можливістю змінювати командирів у залежності від настрою! Але що приховувати, це перша колода, яку я взяв до рук, вклав у протектори, перетасував та розклав на столі проти інших гравців. Тому і спогади, пов'язані з нею, будуть, у будь-якому випадку, особливі!
Сама колода виглядає ось так:
Декліст (навіть не знаю, чи є таке слово українською...) та подальші описи будуть змінювати у залежності від того, як буде еволюціонувати колода.
Основна ідея, яку я хочу вкладати практично у кожну свою EDH-колоду: декілька легендарних істот, які будуть трохи змінювати стиль гри. Простіше всього це, звичайно ж, робити у трайбл колодах, оскільки багато легендарних істот спрямовані саме на роботу зі своїм плем'ям. Особливо добре це проглядається у ельфів. Чесно кажучи, чисто зелені ельфи були б набагато ефективнішими, але мені хочеться додати ще й чорний колір. А потім, можливо, й білий, якщо випустять істот, які будуть краще підходити для гри ельфами, ніж Kethis, the Hidden Hand...
Найбільш логічним командиром для даної колоди, напевно, була б карта, яка йде основною у преконі: Lathril, Blade of the Elves. Нанісши пошкодження, вона створює багато фішок, які потім або самі можуть атакувати, або використовуються для її другої здібності. Так що ця карта розрахована більше на агресивну гру. Crown of Skemfar я поки що прибрав, не дуже вона мені сподобалася. Ключова карта з цим командиром - Alpha Authority, завдяки якій нашу ельфійку неможливо буде заблокувати.
Особисто мій вибір командира - Harald, King of Skemfar. Як я його бачу - розрахований на більш тривалу гру з можливістю зібрати потрібну комбінацію. Ключових карт... багато. Краще всього себе він покаже, якщо буде змога зібрати нескінченну ману зеленого та чорного кольорів, а потім за допомогою Golgari Guildmage та ще одного ельфа на кладовищі, жертвувати нашого короля, шукати потрібних ельфів та розігрувати їх. Оскільки прискорення нашим ельфам ніхто не дасть, вигравати необхідно за допомогою Джарада. З іншого боку, коли з'явиться така можливість, сюди варто додати Emergence Zone та вивалити купу ельфів перед нашим ходом...
Згадуючи про Jarad, Golgari Lich Lord - більшою частиною він відчувається як "вольтрон" та витягування життів з опонентів. Ключова карта - напевно, це все ж Immaculate Magistrate, що дозволяє збільшити до нереальних розмірів одного ельфа, а потім принести його в жертву та перемогти хоча б одного опонента.
Abomination of Llanowar - "спрощена" версія попереднього командира. Немає можливість приносити у жертву істот та наносити пошкодження, але сам командир буде зростати не лише від кількості карт на кладовищі. Ключова карта, як і у випадку з Lathril - це Alpha Authority, яка дозволить атакувати без блоків.
Nath of the Gilt-Leaf тут просто як істота, яка мені подобається. У колоді відсутні карти, які дозволяли б його пасивній здібності спрацьовувати дуже часто. Хіба що опоненти нам у цьому допоможуть... ^_^ Так що цей командир, напевно, буде непоганим проти новачків.
Rhys the Exiled також краще працює як "один з 99", ніж як командир. Водночас, якщо на полі у нас багато ельфів, він добре нас лікує та може атакувати без небезпеки померти. Ключовою картою, напевно, буде Elven Ambush...
Miara, Thorn of the Glade та Numa, Joraga Chieftain не досить добре працюють у парі, але як командирів їх також можна використовувати. І якщо перша ще може нам давати перевагу у картах, то активація іншого... занадто дорога...
У чому найбільш позитивна риса такого підходу - можна обирати командира у залежності від того, наскільки небезпечні наші опоненти, а можна просто кинути куб та насолоджуватися випадковим вибором!
Дуже серйозних комбінацій у колоді немає. Але синергія тут непогана, навіть якщо враховувати, що я використовую дуже багато "милиць" у вигляді своїх улюблених карт, а не тих, які будуть корисними. Це ж ельфи - вони синергічні завжди та всюди!
Одна з найулюбленіших комбінацій, яку я поки що не вивів жодного разу - Immaculate Magistrate и Joraga Warcaller. Особливо, якщо її використати на як миттєвий ефект.
Wren's Run Packmaster та Garruk Relentless тут ще знаходяться з найпершого варіанту, який також включав і Wolfcaller's Howl. Дуже хотілося б додати підтему вовків у цю колоду, але вона не гумова, на жаль... Можливо, потім вона також перетвориться, але поки що нехай залишається у такому вигляді. До речі, з приводу Гарука - це одна з міфічних карт, які я давно отримав за написання розповіді все на той самий "Едироног". Здається, він не особливо синергічний з ельфами, але... чорно-зелений колір, можливість створювати вовків та деякі непогані здібності. Для себе я вирішив, що у будь-якій колоді ельфів, до якої він буде підходити за кольором, я буду додавати даного мироходця.
Sword of the Paruns - більше потрібен для отримання нескінченної мани, ніж для збільшення параметрів атаки або захисту. Істот, які можуть давати більше чотирьох одиниць мани у нас багато, тому цей артефакт став однозначним включенням до даної колоди. За тим же принципом сюди додано і Thousand-Year Elixir, що дозволяє нашим істотам одразу використовувати свої здібності.
Toxic Deluge... варто його залишити тільки заради згадки про оплату 20 життів, щоб прибрати з поля Marit Lage...
Інші карти, в принципі, говорять самі за себе. Це або рампа, або взяття карт, або збільшення наших істот, або отримання фішок... Дуже багато карт тут можна замінити на більш дорогі еквіваленти, але поки що мова про це не йде. Може, у майбутньому... А зараз я насолоджуюся своєю найпершою офіційною EDH колодою!
Комментариев нет:
Отправить комментарий